دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 04 - 29 ساعت :

آخرین نوشته ها

آشپزی آش محلی کرمانی گندم شیر

آش گندم شیر

اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳۰ 6

آش گندم شیر یکی دیگر از غذاهای محلی کرمان است که مردم کرمان آن را جداگانه دوست دارند و بسیار مقوی و قوی است.

نکات حقوقی تعیین اجاره خانه

اجاره خانه یا اجاره بها به چه صورت مشخص می‎شود؟

اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳۰ 12

اجاره مبلغی است که مستاجر به طور روزانه یا ماهانه برای استفاده از مزایای خانه و آپارتمان اجاره ای ، در توافق با موجر ، پرداخت می کند. طبق عرف و روال اجاره ، اجاره به صورت ماهانه محاسبه می شود.

نکات حقوقی معامله و پنهان کاری

ادعای پنهانکاری در معامله

اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳۰ 9

سلام. پس از انعقاد قرارداد و امضای سند ، خریدار ادعا کرد که شما برخی از موارد قابل توجه را پنهان کرده اید و ناراضی هستید. آنها بیانیه ای علیه من تنظیم کردند. سوال من این است که آیا اظهارات وی می تواند به جایی برسد؟ یا آیا شرایط خاصی دارد؟

سایر مطالب معرفی جدیدترین طرح های اشتغال زایی زود بازده

معرفی جدیدترین طرح های اشتغال زایی زود بازده

اردیبهشت ۴, ۱۴۰۳۰ 25

اشتغال، یکی از مهم‌ ترین دغدغه ‌های افراد، به خصوص جوانان است. با افزایش جمعیت و پیچیدگی ‌های اقتصادی، یافتن شغل مناسب روز به روز دشوارتر می ‌شود. در این میان، طرح‌ های اشتغال ‌زایی زود بازده می‌ توانند نقش موثری در حل مشکل بیکاری ایفا کنند. این طرح‌ ها، به گونه‌ ای طراحی شده‌ اند که با کمترین سرمایه و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن، فرصت‌ های شغلی جدیدی را به وجود آورند. اهمیت […]

گردشگری آیا بلیط قطار را از راه‌آهن تهران هم می‌توان تهیه کرد؟

آیا بلیط قطار را از راه‌آهن تهران هم می‌توان تهیه کرد؟

اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳۰ 28

امروزه مسافرت با قطار به یکی از محبوب‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های حمل‌ونقل تبدیل شده است. شما می‌توانید بلیط انواع قطار میلاد، رجا، سبز و … را با حضور در ایستگاه راه‌آهن تهران نیز تهیه کنید؛ اما دردسر ترافیک و ایستادن در صف‌های طولانی خرید حضوری می‌تواند وقت زیادی را از شما تلف کند. این در حالی است که شما می‌توانید به‌راحتی و با چند کلیک ساده، بلیط قطارهای مختلف را در وب‌سایت یا اپلیکیشن‌های معتبر […]

نکات حقوقی سند مالکیت

اسناد مالکیت را بهتر بشناسیم

فروردین ۳۰, ۱۴۰۳۰ 14

طبق قانون مدنی ایران ، به هر متنی که بتوان استناد کرد ، "سند" گفته می شود. ما دو نوع سند داریم ، سند عادی و سند رسمی. در صورت تهیه و ثبت این اسناد در دفاتر اسناد رسمی ، اسناد رسمی و اسنادی که در بین افراد عادی تنظیم می شود اسناد عادی نامیده می شوند.

×